Hiba
  • XML Parsing Error at 1:926. Error 9: Invalid character

Ha már túlvagyunk a nagy munka oroszlánrészén, azaz bevittük a megfelel? táplálékkiegészít?ket és az edzést is lenyomtuk, akkor sem szabad azonnal leereszteni, mivel az edzés utáni teend?k és kiegészít?k, különböz? anyagok pótlása és bevitele majdhogynem olyan fontos, ahogyan egy jó bemelegítés, emellett jelent?sen megkönnyíthetik az életünket.

Például ki ne szenvedne a kezdeti nehézségek vagy egy durván meghajtott óra után jelentkez? izomláztól? Azonban, ha aminosavakat viszünk be edzés után, a szervezet sokkal gyorsabban képes regenerálni a fáradt, izomláztól ég? testünket, így másnap újult er?vel és sokkal kevesebb fájdalommal eshetünk neki az újabb tréningnek. Külön érdemes figyelmet szentelni a BCAA-k, azaz az esszenciális aminosavak fontosságának.  Ugyanis a leucin, izoleucin és a valin alkotják a test fehérjetartalmának közel 40 százalékát. Jusson eszünbe: a szervezet egy kemény edzés után mindent felhasznál, amit csak tud: fehérjéket, szénhidrátot, folyadékot, nyomelemeket és vitaminokat. Ezeket sorban pótolnunk kell!

A fehérjéket akár tejsavófehérje formájában is bevihetjük, ugyanis ez úgy tölti fel a testet, hogy a felesleges anyagokat mell?zi, csupán az jut be a szervezetünkbe, amelyre feltétlenül szüksége van.

A folyadékot is mihamarabb pótoljuk, ezt ajánlott izotóniás italok formájában elkortyolni, mivel ezek nem csak a szükséges folyadékmennyiséget, hanem az edzés során elhasznált nyomelemeket és vitaminokat is visszatölti testünkbe.

Ezek után egy profi és egy amat?r sportoló sem feledkezhet meg a gyors, ámde ésszer? szénhidrát pótlásról sem. Ha mindennel végeztünk, a megfelel? regenerációt se hagyjuk ki! Erre szuper kiegészít? az MSM, más néven a metil-szufonil-metán, amely nem csak a gyulladást, a fáradtságot és a fájdalmat csökkenti, de segít a kés?bbi relaxációban, pihenésben és a kollagén pótlásában is. Bár természetes úton is hozzájuthatunk, mégsem árt táplálékkiegészít?ként is fogyasztani, hogy az optimális hatását elérhesse.

Az már bizonyos: ahogy az edzésre felkészülünk, a tréning utáni teend?kre is megéri kell? id?t fordítani, ugyanis számos kellemetlenséget megel?zhetünk, állapotunkat is javíthatjuk, hogy a következ? edzést ismét bomba formában, kipihent izomzattal és fájdalmak nélkül kezdhessük.

A WOLFBODY.hu  táplálékkiegészít? szaküzlet kínálatában mindent megtalálsz amire szükséged lehet, hogy elérd céljaidat.

Ha már túlvagyunk a nagy munka oroszlánrészén, azaz bevittük a megfelel? táplálékkiegészít?ket és az edzést is lenyomtuk, akkor sem szabad azonnal leereszteni, mivel az edzés utáni teend?k és kiegészít?k, különböz? anyagok pótlása és bevitele majdhogynem olyan fontos, ahogyan egy jó bemelegítés, emellett jelent?sen megkönnyíthetik az életünket.

 

K-1 hírcsatorna

Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com

Partnereink

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Ajánló

Bejelentkezés / Regisztráció